პარფიუმერული ბრენდის Jacomo-ს ისტორია უბრალოა,თუმცა იმავდროულად საინტერესოც.დღევანდელ დღეს Jacomo მსხვილი ინფრასტრუქტურაა,რომელსაც აქვს უზარმაზარი წარმოება ლა მანშის სანაპიროზე, საკურორტო ქალაქ დოვილში,საფრანგეთში. 60-იან წლებში, James Kaplan-მა და Gerard Courtin-მა გახსნეს პატარა პუტიკი New York-ის ცნობილ ქუჩაზე 5-th Avenue,სადაც ყიდდენ ტყავისგან დამზადებულ პროდუქციას.მისი დასახელება დამფუძნებლების სახელისა და გვარის ნაწილების შეერთების შეიქმნა."Ja" (James) , "Co" (Courtin) და "Mo" ბოლოში კარგი ჟღერადობის გამო დაამატეს.
თავიდან ფირმის დამაარსებლები გეგმავდნენ დაკავებულიყვნენ მხოლოდ ტანსაცმლისა და აქსესუარების წარმოებით, თუმცა გარკვეული დროის შემდეგ ჟერერ კურტენმა, რომელიც ხელოვნებისა დიდი თაყვანისმცემელი იყო, დაკავდა პარფიუმერიის ხელოვნებით.უფრო მეტიც, ახალმა საქმემ იმდენად მოხიბლა , რომ შედეგმა ყოველგვარ მოლოდინს გადააჭარბა.
მალევე, ბრენდის თაყვანისმცემლებს წარუდგინეს მამაკაცის სურნელი Jacomo Eau Cendree, ხოლო ცოტა მოგვიანებით ქალბატონის სურნელი Jacomo Chicane. 1978 წელს გამოუშვეს მეორე, არცთუ ისე წარმატებული სურნელი Silences, რომელიც შეიქმნა პარფიუმერიის კლასიკურ ტრადიციულ ხელოვნებაზე და დაფუძნებული იყო შავი მოცხარისა და ბულგარული ვარდის ნოტებზე.1980 წელს გამოუშვეს უჩვეულოდ წარმატებული სურნელი Jacomo de Jacomo, რომელიც შესანიშნავად გამოხატავდა თანამედროვე მამაკაცის ელეგანტურობას და ძალას.2002 წელს გამოვიდა ახალი ვარიანტი - Jacomo de Jacomo Rouge.
ყველაზე პოპულარულ სუნამოდ ითვლება Paradox - ავანგარდული,კრეატიული,თანამედროვე და ორიგინალური.