MyParfum.GE |
|
ტელეფონი: 592 22-22-48 |
|
|
ბრენდი Shiseido დაარსდა 2 ტრადიციის შემოქმედების შედეგად : აღმოსავლურის და დასავლურის.აღმოსავლური ფილოსოფია ამ პროდუქციის მჭიდროდ გადაჯაჭვულია დასავლურ ტექნოლოგიებთან და სამეცნიერო შემოქმედებასთან.პროდუქციის ღირებულებაში იმალება მისი ხარისხი.არ არსებობს სურნელი დამზადებული ბუნებრივ კომპონენტებზე, რომლებიც თავად ძალიან ძვირი ღირს, ღირდეს მინიმალური ფასი. კომპანიის მთავარი დევიზია არამარტო გაყიდოს პროდუქცია, არამედ გააკეთოს ისე, რომ ხალხი იყენებდეს მათ სიამოვნებით და მათთან ყოველივე შეხებით ღებულობდნენ დიდ სიამოვნებას. იაპონელები ირწმუნებიან , რომ კომპანიასაც აქვს საკუთარი ხასიათი, ისევე როგორც ყველა ადამიანს.Shiseido შეიძლება ესე დავახასიათოთ : ხარისხი,აყვავება,პატივისცემა მყიდველებისადმი,სტაბილურობა და გულწრფელობა. ბრენდის ისტორია დაიწყო 1872 წლიდან.მაშინ ფარმაცევტმა,Yushin Fukuhara -მ გახსნა აფთიაქი ტოკიოს ერთ-ერთ პრესტიჟულ უბანში - Ginza-ში. Fukuhara-მ პირველმა დაიწყო ვიტამინების და პრეპარატების წარმოება იმ ინგრედიენტებისგან, რომლებიც დასავლეთიდან ჩამოჰქონდა.მისი აფთიაქის დიზაინი და ატმოსფერო სრულიად განსხვავდებოდა სხვა იგივე ტიპის დაწესებულებებისგან.მაგალითად, ყველა შემსვლელ კლიენტს აწვდიდნენ ცხელ ჩაის, ხოლო მოგვიანებით ბლოკნოტებს დაავადებების საწინააღმდეგო რეცეპტებით. 1988 წელს გაყიდვაში გამოვიდა პირველი იაპონური კბილის პასტა.1897 წელს, ლოსიონი Eudermine გახდა პოპულარული მაცხოვრებლებს შორის. 1915 წელს შეიქმნა კომპანიის ემბლემა, რომელიც ამშვენებდა Shiseido-ს მამაკაცისა და ქალბატონის სუნამოებს.
|